Kapcsolatfelvétel
Amennyiben felkeltettük érdeklődését rendszerünkkel kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal irodai telefonszámaink egyikén (365-44446, 209-6651), vagy akár E-mailben (mail@qsoft.hu). Szakembereink készséggel állnak rendelkezésére az Önben felmerült kérdések, esetleges egyedi igényei megválaszolásában. Díjmentes konzultációval, programbemutatóval állunk rendelkezésére a QSoft Kft. irodájában, illetve az Önök telephelyén az ország egész területén.
Árajánlat
Konzultációk során felmért konkrét igényei alapján megfelelően testre szabott, részletes ajánlatot adunk vállalatirányítási, ügyviteli rendszerének szállítására, igény esetén számítógépei üzemeltetésére, korszerűsítésére akár hálózatüzemeltetésre. Az ajánlat bérleti és vásárlási konstrukciót is tartalmaz. Vásárlási konstrukci esetében az 1 éves ingyenes követési időszak lejáratát követő időszakra egy rendszerkarbantartási díjat is megállapítunk, hogy az érdeklődő mindkét konstrukciónk előnyeit mérlegelve tudja vállalkozásának a legmegfelelőbb döntést hoznia.
Az ajánlat kitérhet továbbá egyedi programfejlesztésre is, mely mindig az aktuális árjegyzékünkben szereplő fejlesztési óradíj szerint van kalkulálva. Ajánlatkéréssel kapcsolatban kérjük keresse Mészáros Gábor kollégánkat.
Szerződéskötés
Az ajánlatban meghatározott kondíciókkal és határidőkkel megállapodást kötünk a szállítandó ERP rendszerre, valamint annak bevezetési módjára. Szerződéskötés folyamán átadjuk rendszerünk dokumentációját keményfedeles dossziéban, mely tartalmazza a
szerződés tárgyában szereplő rendszerkonfiguráció licenceszét is. Természetesen a licence könnyedén módosítható, így a vásárlás, vagy bérlés esetén integrált rendszerünk bármikor az ön igényeihez igazítható. A licencemódosításnak nincs adminisztratív díja.
Üzembe helyezés, bevezetés
A hivatalos ajánlatban foglaltak szerint nagy tapasztalattal rendelkező szakembereink elvégzik az induláskor szükséges feladatokat (hálózat felmérés, telepítés, konvertálás, paraméterezés, ügyviteli tanácsadás, felhasználók betanítása).
Hatékony bevezetés garanciája (az ügyviteli rendszerek bevezetésében szerzett 20 éves tapasztalatunk alapján kidolgozott módszertanunk biztosítja a bevezetés sikerét).
Rendelkezésre állás, ügyféltámogatás
Ingyenes telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanap 9-17 óráig várja ügyfeleink megkeresését problémáikkal kapcsolatban. Személyes konzultációra is lehetőség van, szakembereink igény esetén kiszállnak ügyfeleink telephelyére. A gyors problémamegoldás érdekében a felmerülő kérdéseket távmenedzseléssel „mutatva” is megválaszolhatjuk.
Célunk, hogy minden szerződéses ügyfelünk elégedett legyen mind rendszerünk, mind rendszerünk köré épített szolgáltatásainkkal.