Az adatmentési és archiválási szolgáltatásunk tervezése során az általunk javasolt hardver eszközökre és a szükséges szoftver licenszekre is ajánlatot teszünk, majd az implementáció keretében (igény szerint) le is szállítjuk. Folyamatosan közremőködünk a rendszer beüzemelésében vagy további bővítésében, amennyiben annak bonyolultsága illetve fejlesztése ezt megköveteli. Mivel az adatok, illetve összetettebb rendszerek esetén a rendszeres mentés biztonsága kiemelten fontos, ezért lehetőség van katasztrófatűrő megoldás kidolgozására is. Amennyiben a mentési és archiválási feladatok többszintüek, úgy hierchikus tároló menedzsmentre is lehetőség nyílik, amely során meghatározható, hogy valamilyen adatot mikor és milyen típusú tároló berendezésre kell menteni.
- Helyzet és állapotfelmérés (jellemzően 1 hét),
- Mentési folyamatok felülvizsgálata, a kívánt szintű visszaállításra alkalmas mentések kidolgozása,
- Igény szerint a mentések rendszeres elvégzése előre egyeztetett menetrend szerint,
- Visszaállítási terv kidolgozása, tesztelése az üzletmenet folyamatosságát biztosító konfiguráció biztosításával,
- Mentések ellenőrzése, visszaállítási terv tesztelése a szerződésben meghatározott gyakorisággal,
- Folyamatos támogatás távoli eléréssel, oktatással, a változásoknak és az igényeknek megfelelően
A minden esetben egyedi, az adott ügyfél sajátosságaira kidolgozott és folyamatosan karbantartott megoldást kínálunk és szállítunk, amelynek használhatóságáért szakmai garanciákat vállalunk. Minden mentést ellenőrzünk, igény szerint felkészülünk arra is, hogy abban az esetben, ha a számítástechnikai rendszer, illetve központi erőforrásai használhatatlan állapotba kerülnek, akkor a szerződésben vállalt rendelkezésre állási időn belül akár saját eszközeinken rekonstruáljuk azt az informatikai környezetet, ami az üzletmenet elégséges szintő folytatásához szükséges.