A TIP Iratkezelő és információs rendszer a bejövő számlák, pénztárbizonylatok és egyéb iratok rendszerezett nyilvántartását és elektronikus tárolását biztosítja, továbbá a beszkennelt bizonylatok iktatása és átadása a SUP Integrált Vállalatirányítási Rendszer felé. A bizonylatokat digitális iktatókönyvekbe rendezve lehet archiválni, valamint állapotjelzővel ellátva követhető annak feldolgozási szintje. Az összes dokumentum csoportosítása partner, kapcsolattartó, és esemény irányából közelíthető meg. A dokumentumok szűrése, visszakeresése több szempont szerint történhet.
Ezenfelül az alábbi feladatokra alkalmas a rendszer:
- Munkaidő nyilvántartás
- Munkafolyamatok nyilvántartása
- Belső levelezés
- Postakönyv vezetése
Iktatási automatizmus QR kódok használatával
A TIP Iktatás két munkafázisból áll
- Dokumentum (bizonylat) legfontosabb adatainak rögzítése
- Scannelt kép becsatolása
Scannelt kép becsatolása történhet
- Kézzel – az adatrögzítés végrehajtása után a kézi scannert a TIP-pel vezérelve egyesével
- Kézzel – az adatrögzítést megelőzi a bizonylat scannelés, az adatrögzítés akár a scannelt kép alapján is történhet.
- Automatikusan – QR kód segítségével